reklaam

Hinnaalandusi erinevatel arendusprojektidel kokku: 457
Kogumaht: -802 858 643 EEK
-1 mld EEK tasemeni jäänud hinnalanguseid -197 141 357 EEK eest

Monday, May 26, 2008

383) SRV Kinnisvara, -8,66%


383

SRV Kinnisvara, -8,66%, Jõekaare elamurajoon, Emajõe ääres, Tartu, 28 Aprill 2008

Kogu hinnalangus: -8 085 939 EEK

Hinnakiri: http://www.joekaare.ee/arijutt/koik/

SRV näol on tegemist ühe viimase suurema arendajaga kes on käimasoleva turusurutise käigus hindasid alandanud. Arendus aga üks huvitavamaid praeguste uusarenduste seas. Üks väheseid tõeliselt kvaliteetseid arendusi. Hinnad on tegelikult ka pärast hinnalangust üpris kõrged. Probleem pole arenduse üldises kvaliteedis (see on väga hea) vaid liiga kõrgetes hindades. Sihtgrupp kellele elamuid ehitatakse ei jõudnud enam osta.

Info arenduse kodulehelt:

"Elamute arhitektuurne lahendus sündis konkursi tulemusena, mille võitis Austria arhitektide Thomas Pucher´i ja Alfred Bramberger´i projekt. Elamu kandvad osad on lahendatud selliselt, et väljast vaadates on hoone harjumatult õhuline, võib isegi jääda mulje, et osa seinu on justkui puudu.

Elamute lahendusega koos nähakse ette ka õueala kujundus ja haljastus, mis on planeeritud efektne ja üldist arhitektuurset meeleolu jätkav. Majadevahelisele alale rajatakse erinevad hekid, mille aktsentideks on puud ja põõsad. Elamutevaheline siseõu püütakse jätta võimalikult autovabaks, et elanikele tekiks jalutus- ja iluaed, mis on justkui oaasiks kaasaegse joonega majade vahel."

Ja mõned illustreerivad pildid




2 comments:

Anonymous said...

Muidu kõik ok, aga seda tüüpi sissekannete juures võiks olla ka selgitav tekst: "Makstud reklaam". Projekt ise on sümpaatne, 50% ale juures hakkan ostmisele mõtlema ;)

KVKV said...

KVKV jätab endale vabaduse kiita või laita mõnda projekti olenevalt sellest kas see on hea või halb. Kui välja arvata Merko bänner, siis muud reklaami blogis pole olnud. Kuigi KVKV alustas pigem hinnalanguste väljatoomisega jõuame kunagi ka hinnatõusude väljatoomiseni. Seega heade projektide esile toomine pole mitte reklaam vaid õigete inimeste vajalik tunnustamine.